Termeni și condiții

       UPSPORTS acordă consumatorului o garanție comercială, în acord cu prevederile și limitările Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și cu cele ale Ordonanței de Guvern nr.21/1992 privind protecția consumatorului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandarilor de utilizare și întreținere.

        În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita înlocuirea acestuia sau, dupa caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, UPSPORTS poate înlocui produsul cu unul identic sau daca acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs,cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț.

       În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, UPSPORTS va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise si a produsului în cauză.

       Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de intreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.

       În cazul specific al încălțămintei, disconfortul, rănile sau deformările piciorului și deteriorarea încălțămintei provenite de la purtarea de mărime sau forma nepotrivită cu piciorul, precum și utilizarea sau întreținerea incorectă, este exclusiv în responsabilitatea consumatorului și anulează garanția.

       Folosirea anormală, îngrijirea necorespunzatoare sau lipsa ei, neglijența în utilizare duce la pierderea garanției.

       Încălțămintea poate fi confecționată parțial sau în întregime prin manufacturare, ca urmare poate prezenta mici diferențe sau neregularități. Acestea nu constituie defecte de fabricație.

      Spălarea încălțămintei în mașina de spălat, curățarea cu detergenți de rufe sau produse de albire se face pe propriul risc și are ca urmare pierderea garanției.

      UPSPORTS nu poate fi facut responsabil pentru defectele aparute ca urmare a contactului cu pavajul, asperitățile terenului și nici pentru defectele rezultate din agățarea sau călcarea pe obiecte contondente, metale, pietre, sticlă etc.

      Deteriorarile apărute ca urmare a contactului cu apa, zăpada, solvenții, combustibilii, nisipul, smoală, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garanție.

     Termenul începe din momentul în care comanda ajunge la client.

     Talonul de garanție se găseste în coletul clientului înca din momentul expedierii comenzii, împreună cu factura, în format fizic alături de produsul-(e) comandat-(e).

     Pentru a beneficia de garanția produsului, consilierii magazinului nostru va recomanda să respectați instrucțiunile de întreținere ale produsului prezente pe etichetă și talonul de garanție. 

     Pentru informații legate de garanție, puteți contacta Departamentul de Relații cu Clienții telefonic -  0751782324 / 0757983588  între orele 09:00 -  16:00 de luni până vineri sau prin e-mail: office@upsports.ro .

     Solicitarea clientului privind beneficierea de perioada de garanție a produsului va fi analizată în cel mai scurt timp de la trimiterea acesteia.

     Dacă motivul invocat de client se încadrează în termenii și condițiile specificate în Talonul de garanție, iar condițiile de întreținere și utilizare a produsului achiziționat au fost respectate întocmai de către acesta, precum orice solicitare a clientului de înlocuire a produselor achiziționate de pe site-ul www.upsports.ro va fi analizată și soluționată de către echipa UPSPORTS.

      Transferul proprietății bunurilor

       Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpăratorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzatorului).

        Răspundere

        Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și după livrare și în special pentru pierderea acestora.

          Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul iși asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și in măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

          Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

          Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condiiilor Site-ului.